ESTRENEM UNA NOVA WEB: TREBALLEM A CASA!!

A partir de dilluns, 27 d’abril, posem en marxa una nova pàgina web de l’escola, dedicada exclusivament a continguts d’ aprenentatge.

Clica…WEB ESCOLA TAXONERA – TREBALLEM A CASA

En aquest nou espai podreu trobar tasques escolars i activitats, proposades des de les tutories, per tal de donar continuïtat al curs escolar 2019/2020.

La trobareu distribuïda per cicles, cursos i setmanes,

Cada dilluns, els/les tutors/es, aniran penjant continguts i indicacions de les tasques a realitzar durant la setmana.
D’aquesta manera, l’alumnat podrà organitzar-se amb prou temps, per lliurar-les fetes el divendres.

Si teniu qualsevol dubte, els podeu adreçar als correus de les tutories. Tant aviat com sigui possible, s’intentarà donar resposta.

L’altra pàgina web, la “de sempre”, segueix activa amb notícies de caràcter més general.

Estem segurs que serà una eina més, que ajudarà a “normalitzar” aquesta situació excepcional que estem vivint.

No deixeu d’animar als vostres fills/es a visitar-la!

Gràcies per la vosta col·laboració!