ENTRADES I SORTIDES ORGANITZADES

A partir de dilluns, 22 d’octubre de 2018
L’alumnat d’ Educació Infantil (P3-P4-P5) i Cicle Inicial (1r i 2n ), Ha de ser recollit, pels seus familiars o persones autoritzades a les portes de les seves classes.

Sempre s’ha d’accedir a l’escola per la porta del parvulari (accés amb rampa).

L’alumnat de Cicle Mitjà (3r i 4t) Ha de ser recollit a l’entrada principal (xamfrà)
L’alumnat de Cicle Superior (5è i 6è) Ha de ser recollit a l’entrada de la porta de ferro (accés al pati directe)
Consideracions: A partir d’ara, els germans/es grans no recolliran als/les germans/es petits/es. Les famílies tenen un marge de 10 minuts per tal de recollir als dos fills/es, atès que la porta de parvulari s’obre a les 16:50 h.
  Les escales de ferro són d’ús exclusiu per la sortida de l’alumnat. Mai per a les famílies. D’aquesta forma evitarem accidents i incidents.
Gràcies per la vostra col·laboració.