EL NOU INSTITUT-ESCOLA JA TÉ NOM!

Benvolgudes famílies,

La setmana passada vam començar una nova etapa de la nostra escola i vam posar en marxa un procès participatiu de tot l’alumnat, famílies i comunitat educativa per triar el nom del nou Institut-Escola.

Volem agraïr l’entusiasme de tots/es els/les alumnes i mestres, des d’Educació Infantil fins als més grans de l’escola, els/les de 6è, i l’alt grau de participació en la votació, alhora que valorem positivament la participació de les famílies que ens han fet arribar el seu vot.

Un cop fet el recompte dels vots d’alumnes, famílies i comunitat educativa, ens plau informar-vos que la candidatura més votada ha estat

MIRADES

Clica…

Seguim treballant per tal que el projecte de l’Institut-Escola sigui una realitat per al 2021-2022!!!!