EL NOU EQUIP DE GESTIÓ US DONA LA BENVINGUDA AL CURS 2020/2021

Com a nou equip de gestió de l’Escola Taxonera, us donem la benvinguda al nou curs escolar.
Es tracta d’un curs escolar diferent, atesa la situació provocada per la pandèmia.
Estem segurs que podrem comptar amb vosaltres i de fet, us volem felicitar per vostra col·laboració en aquests primers dies de curs.
Com a nou equip de gestió estem a disposició de tota la comunitat de famílies de l’Escola Taxonera.
No dubteu en demanar cita prèvia per a qualsevol consulta.
Per a nosaltres és un plaer iniciar aquesta nova etapa i compartir amb tots/es vosaltres l’educació dels vostres fills/es.
Rebeu una cordial salutació.