DIVENDRES, 1 DE MARÇ: DUES GRANS DESFILADES

L’alumnat vindrà disfressat al matí des de casa,  farem dues desfilades a les que esteu tots/es convidats/des i així les disfresses estaran “fresques i planxades” i les famílies podreu vestir i maquillar, a casa.

Al matí: 9:30 h.

A la tarda: 15:30 h.

Quan acabi la desfilada, tot l’alumnat ha de tornar a les aules. Les famílies sortiran de la pista i es farà la sortida de la forma habitual.
Les famílies encarregades de col·laborar en la “plantada” de cadires, hauríeu d’estar a l’escola a les 09:00 h.
En cas de que les condicions meteorològiques no siguin les adients, la festa restarà ajornada fins a nova data, atès que la desfilada, com sempre, es farà al pati.
Esperem poder comptar amb la vostra assistència.