COM T’IMAGINES LES GRADES DE L’ESCOLA?

Hem pensat que seria bona idea omplir de color el pati de l’escola, començant per les grades.

Ens agradaria que, conjuntament amb els vostres fills i filles,  realitzeu un dibuix per a decorar aquesta zona. Podem transformar les grades en un oceà, una selva, un hort, l’univers, un jardí, un bosc, laboratori científic, un còmic, una pel·lícula, un conte, un dibuix abstracte, estacions de l’any, retrats, figures geomètriques…. (us adjuntem un plànol orientatiu).

L’AFA s’encarregarà de dur a terme el projecte aquest estiu. Des de l’escola triarem el disseny més original, vistós i viable.

Comptem amb la participació de totes les famílies de l’escola, abans del 31.05.2019. Estem ben segurs que, com sempre, el resultat serà molt satisfactori.

Animeu-vos, entre tots i totes ho fem tot!