AVUI DIMECRES 18 12 2019: PODEM TROBAR LA ROBA PERDUDA

Al llarg del curs són moltes les peces de roba, sabates i motxilles que l’alumnat és deixa i no reclama, als diferents espais de l’escola.

Per tal que les famílies pugueu recuperar-les, avui dimecres, 18 de desembre de 2019, a les 16:50 h., les trobareu a les taules de picnic, al pati de primària, sota de les carpes. L’entrada a l’escola es farà de la forma habitual.

La roba i material que no sigui retrobat per les famílies, es donarà a una ONG local, ja que l’escola no disposa d’espai suficient per emmagatzemar-la  durant més temps