​MANIFEST DE L’ALUMNAT DE 6è ALS RESPONSABLES POLÍTICS: ATUREM EL DESASTRE CLIMÀTIC

Avui divendres 27 de setembre de 2019, dia de la Vaga Mundial pel Clima, l’alumnat de 6è de l’Escola Taxonera de Barcelona demanem als nostres responsables polítics, i a tots els adults, que prenguin mesures urgents i dràstiques per tal de salvar el nostre planeta del desastre climàtic.

Nosaltres som molt joves i no volem viure en un planeta que s’està morint, ja que no és infinit i no hi ha cap altre de recanvi. Estem farts de veure el mar i la terra plens de plàstics, de respirar un aire tan contaminat, dels incendis descontrolats, d’ingerir microplàstics, de perjudicar als altres éssers vius, de la desforestació dels boscos…

Veiem cada dia com l’Amazones es crema i es va consumint, com els plàstics floten a l’aigua del mar, com els cotxes omplen els carrers de les grans ciutats de fum, com la gent no recicla perquè els fa mandra, com el gel dels pols es desfà poc a poc … de veritat que no ens n’adonem?

Heu de recapacitar, el nostre món s’està acabant i això és un problema global, el món és de tots i la responsabilitat de solucionar-ho és també de tots. Tothom pot contribuir a salvar el planeta, encara hi som a temps.

Entre tots/es podem fer un món millor. Col·laborem i ajudem-nos per poder salvar i curar el nostre estimat planeta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *