AJUTS DE MENJADOR: NOU PERÍODE PER A SOL·LICITUDS

S’ha obert el període per sol·licitar l’ajut de menjador que atorga el Consorci d’ Educació de Barcelona.
La sol·licitud només es pot fer de forma telemàtica (on-line).
Cal que accediu al formulari fent clic en el següent link: Sol·licitud ajut menjador – període obert
Passos a seguir:
– Accedir al link
– Escriure el correu electrònic per tal que us envii un codi de verificació
– Clicar a “començar a introduir les dades de la sol·licitud”
– Omplir-lo.
– Imprimir-lo.
– Signar-lo.
– Enviar-ho a l’escola per correu electrònic.
L’horari de secretaria és: de 9:00 h. a 13:30 h – imprescindible cita prèvia-

Només s’ha d’adjuntar documentació en el següents casos:

– Documentació justificativa d’altres ingressos que no estiguin recollits a la sol·licitud i que no es puguin comprovar d’ofici (Declaració jurada d’ingressos del 2019, per al cas de famílies que no estaven a Catalunya l’any 2019 o no tenien cap tipus d’ingrés).
– Valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,
– Bases de cotització de l’any 2019 de les treballadores de la llar
– Resolució d’acolliment,

Si teniu cap dubte o dificultat en el moment d’omplir el formulari, podeu trucar-nos a l’escola (933570129 / 634288815).