AJUTS DE MENJADOR 2020/2021

Avui comença el termini per a sol·licitar l’ajut de menjador per al curs 2020/21.
Aquest cop la sol·licitud es farà només de forma telemàtica, “on line”.
El termini és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre.
Us recomanem fer-ho en la convocatòria del juny.

Cal que accediu al formulari fent clic en el següent link.Sol·licitud ajut de menjador 2020/2021

Passos a seguir:
– Accedir al link
– Escriure el correu electrònic per tal que us envii un codi de verificació
– Clicar a “començar a introduir les dades de la sol·licitud”
– Omplir-lo.
– Imprimir-lo.
– Signar-lo.
– Portar-lo a l’escola, adjuntant fotocòpia de la documentació que calgui.
L’horari de secretaria és: de 9:00 h. a 14:00 h.
Per tal d’omplir el formulari, cal que tingueu a mà un informe d’avaluació, per a localitzar l’IDALU (Número d’Identificació de l’Alumne).

Només s’ha d’adjuntar documentació en el següents casos:

– Resolució d’acolliment,
– Valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,
– Bases de cotització de l’any 2019 de les treballadores de la llar
– Documentació justificativa d’altres ingressos que no estiguin recollits a la sol·licitud i que no es puguin comprovar d’ofici.

Si teniu cap dubte o dificultat en el moment d’omplir el formulari, podeu trucar-nos a l’escola o adreçar-vos als següents espais de suport habilitats especialment per als ajuts de menjador 20/21.
– Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 atenció amb cita prèvia
– OME Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats atenció amb cita prèvia
– OME Ciutat Vella, Placeta del Pi, 2 atenció amb cita prèvia.
– Institut Rambla Prim, c/ Cristóbal de Moura 223 atenció amb cita prèvia
– Telèfons d’assistència per a omplir de la sol·licitud 667366863 i 638684531 ( també es pot demanar cita prèvia per fer l’atenció telefònica)

Informació – ajuts_de_menjador_v2_2020_2021