Avui comença el termini per a sol·licitar l’ajut de menjador per al curs 2020/21.Aquest cop la sol·licitud es farà només de forma telemàtica, “on line”.El termini és del 23 de juny al 9 de juliol i del 7 al 20 de setembre.Us recomanem fer-ho en la convocatòria del juny.Cal que accediu al formulari fent clic en el següent link.Sol·licitud ajut de menjador 2020/2021Passos a seguir:– Accedir al link– Escriure el correu electrònic per tal que us envii un codi de verificació– Clicar a “començar a introduir les dades de la sol·licitud”– Omplir-lo.– Imprimir-lo.– Signar-lo.– Portar-lo a l’escola, adjuntant fotocòpia de la documentació que calgui.L’horari de secretaria és: de 9:00 h. a 14:00 h.Per tal d’omplir el formulari, cal que tingueu a mà un informe d’avaluació, per a localitzar l’IDALU (Número d’Identificació de l’Alumne).Només s’ha d’adjuntar documentació en el següents casos:– Resolució d’acolliment,– Valoració social dels serveis socials de fora de Barcelona,– Bases de cotització de l’any 2019 de les treballadores de la llar– Documentació justificativa d’altres ingressos que no estiguin recollits a la sol·licitud i que no es puguin comprovar d’ofici.Si teniu cap dubte o dificultat en el moment d’omplir el formulari, podeu trucar-nos a l’escola o adreçar-vos als següents espais de suport habilitats especialment per als ajuts de menjador 20/21.– Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6 atenció amb cita prèvia– OME Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats atenció amb cita prèvia– OME Ciutat Vella, Placeta del Pi, 2 atenció amb cita prèvia.– Institut Rambla Prim, c/ Cristóbal de Moura 223 atenció amb cita prèvia– Telèfons d’assistència per a omplir de la sol·licitud 667366863 i 638684531 ( també es pot demanar cita prèvia per fer l’atenció telefònica) |