AIXÍ HA ESTAT LA NOSTRA SETMANA LITERÀRIA….

Durant la setmana literària hem experimentat, gaudit i descobert altres formes diferents d’expressió literària.

Hem fet un recull d’imatges….

Els més petits i petites de l’escola han descobert que les sabates i les músiques amagades en una caixa, poden ser molt divertides.

El dimarts, les micro-històries de l’alumnat de 4t, van omplir la sala del mig

Els mitjans, organitzats per parelles, van escoltar, endevinar, descriure i dibuixar llibres, històries i il·lustracions…

Avui, divendres, Diada de Sant Jordi, hem explicat, escoltat i vist contes, dites, refranys i endevinalles….

L’espai del mig, ja acull l’exposició de roses que han fet els nens i nenes d’Educació Primària.