Una volta per l’Univers!!!

Els alumnes de 4t, durant el segon trimestre, hem estat investigant sobre l’univers. Cada grup s’ha especialitzat en un aspecte que ha volgut estudiar i ha buscat informació en llibres i pàgines web per tal de fer una part del lapbook, que hem acabat confeccionant entre totes les aportacions.

Hem investigat sobre els planetes, l’horòscop, les galàxies, els coets, el big bang, les constel·lacions, la lluna, els astronautes…  i fins i tot hem fet un diccionari d’aquelles paraules que no coneixíem!

Després de compartir el material que hem digitalitzat entre tots, cada alumne s’ha creat i decorat el seu  lapbook.

A més a més, a l’hora de plàstica, hem dibuixat les constel·lacions de l’horòscop, per fer un mural al nostre passadís, i hem fet els planetes amb 3D.

Per acabar el projecte hem fet una revisió del treball en grup, hem penjat tota la informació en un mural i hem preparat una exposició per l’alumnat del 1r.

Hem après moltes coses i hem gaudit fent el treball, però l’Univers és tan gran que encara podríem continuar estudiant-lo un temps més!