A SISÈ FEM DICTATS CORRENT!

El dia 25/01/2023 els alumnes de sisè de l’escola Mare de Deu de talló, vem fet un dictat diferent als que estem acostumats a fer.

Aquest dictat l’hem fet corrent per tot el pati, hem deixat  les llibretes en un lloc concret totes juntes i després hem anat corrents a un altre lloc i hem deixat  els fulls allà.

Per fer el dictat, hem d’anar corrents a mirar el dictat i memoritzar-lo per escriure’l al full.

És molt divertit, però cansa moolt!!! Esperem que hagin anat bé, peró és molt difícil córrer i memoritzar alhora (sort que no hi ha temps!).

No sé si a tota la classe li ha agradat, però a mi no m’ha agradat perquè cansa molt…. com bé he dit! Però també ha estat divertit (seria molt bo que també contés com a nota d’educació física!).

Martina