AFA

L’AFA és l’associació de famílies de la nostra escola.

Si voleu contactar-hi, podeu escriure un correu a afabellver@gmail.com o parlar amb els  representants de la classe

A l’inici de cada curs es demanen voluntaris/es per representar a les famílies de l’escola. Sinó hi ha suficients representants es fa un sorteig per a que a cada curs hi hagi un mínim de dues famílies dins de l’associació. Per tant, l’AFA està formada per divuit famílies com a mínim.

Els nostres objectius són:

• Promoure la participació i la col·laboració de les famílies en totes les activitats del centre que siguin possibles.
    • Recaptar diners per millorar la infraestructura del centre, finançar material didàctic als/les alumnes i realitzar activitats per a les famílies i l’alumnat.
    • Ser el pont de comunicació entre les famílies i l’equip de l’escola.
    • Tenir un representant a tots els Consells Escolars.

Quines activitats fem?

• La QUINA: recollim productes dels comerços del poble i la comarca per realitzar “un quinto”.
  • La festa de fi de curs: organitzem una gran festa per acomiadar-nos amb un sopar de germanor.
  • Organitzem i planifiquem les extraescolars de les últimes setmanes de curs per a poder allargar la jornada intensiva amb activitats atractives i enriquidores.
  • Gestionem el servei d’acollida matinal.
  • Recaptem aliments pel banc d’aliments solidari.

Com ens organitzem?

• A cada curs tenim un delegat/da que és l’encarregat/da de la comunicació al grup de WhatsApp. Aquesta persona passa la informació important a la resta de famílies.
  • Tenim comissions on ens organitzem per objectius i cada representant de l’AFA té diferents funcions:

• Comissió d’acollida: oferim un servei d’acollida matinal de 8h a 9h d’una forma regular i/o puntual per a l’alumnat.
      • Comissió de comunicació: informem a les famílies de les actuacions dins de l’AFA, donem veu a les inquietuds d’aquestes i promovem la implicació dels pares i mares.
      • Comissió d’estatuts: sorgeix d’una necessitat d’actualitzar i renovar aspectes claus dels estatuts.
      • Comissió de festes: ens encarreguem d’organitzar durant el curs activitats amb i per a les famílies de l’escola.
      • Comissió de material: ens ocupem de dimensionar la comanda i fer la logística del subministrament del material necessari.
      • Comissió de menjador: vetllem per una bona gestió del servei de menjador i per l’espai de lleure del migdia.
      • Comissió pedagògica: promovem la participació de les famílies en el procés educatiu dels nostres fills i filles i responem a les seves inquietuds.
      • Comissió solidària: promovem els processos de reflexió i conscienciació de valors com la solidaritat, cooperació e igualtat.

Qui som?

Per si no ens coneixeu us deixem el llistat de persones que formem l’AFA durant aquest curs 2021-22.

NOM I COGNOMS CURS NOM I COGNOMS CURS

Mireia B

4t

Merce V.

Esther R.           (Consell Escolar)

Amàlia R.

Volem agrair a totes les famílies que formen part d’aquesta associació que, de manera desinteressada, lluiten cada dia per millorar l’educació dels nostres petits/es i que juntament amb la nostra escola creen una meravellosa comunitat d’aprenentatge. També us volem animar a col·laborar en les activitats que fem, els beneficis son per tots els/les petits/es i sempre necessitem mans.