Parla amb la teva tutora – 1r

Si vols parlar amb el teu tutor pots deixar un comentari a sota.

1. SANDRA ROURA

HOLA NENS I NENES DE 1r

SOM ELS ALUMNES/AS DE INFANTIL I ENS FA MOLTA IL·LUSIÓ CONVIDAR-VOS AL TEATRE QUE HEM PREPARAT.

RESERVEU EL DIVENDRES 26 DE MARÇ A LES 11H PER VENIR-NOS A VEURE!

COM SEMPRE, HEM MUNTAT EL TEATRE AL PATI D’INFANTIL.

LES OBRES SÓN LES SEGÜENTS:
    P3 “ELS CARGOLS I LA SOPA DE BOSC”.
    P4 “EN TABALET”
    P5 “LES GIRAFES NO PODEN BALLAR”.

ESPEREM QUE US AGRADIN MOLT.

2. ARANTXA

Hola!!! Heu vist el vídeo amb les fotos molts dels moments que hem viscut junts? Heu d’anar a la pàgina principal de la web i a la dreta on posa FOTOS buscar 1r i allà ho trobareu! Recordeu posar la contrasenya! Si l’heu vist deixeu un comentari al xat! Fins aviat!

3. Sònia

HOLA ASTRONAUTES!!! COM ESTEU???

ENS AGRADA MOLT QUAN US LLEGIM AL XAT!!!

ESTEU TREBALLANT MOLT!!! ANEU ENVIANT LES ACTIVITATS AL CORREU!!! ; )

UNA ABRAÇADA TANT GRAN COM D’AQUÍ A LES ESTRELLES!!!!

4. Arantxa Gonzalez

HOLA NENS I MENES! HEU VIST EL VÍDEO QUE HEM FEM TOTS ELS MESTRES? ESTÀ A LA PÁGINA WEB!!! ANEU A MIRA-HO I EM DIEU QUÈ US HA SEMBLAT! PETONETS

1. Lennon

Bon dia Farah bonica! Com estàs?

Per veure les feines de la setmana has d’anar a dalt de tot d’aquesta pagina i fer clic a on diu clica AQUí (a sobre del dibuix del llibre assegut).

Després se’t obrirà una nova pagina i veuràs que hi ha les propostes de la primera setmana i de la segona, fes clic a la segona setmana per veure feines noves.

Una abraçada!

5. Blessing

6. Lennon

BON DIA NENS I NENES DE 1R! SÓC EN LENNON, COM ESTEU? ESPERO QUE TOTS I TOTES MOLT BÉ.

PER SI ESTEU AVORRITS AQUESTS DIES US DEIXO UN ENLLAÇ A UNA PAGINA QUE HEM FET ELS I LES MESTRES AMB ACTIVITATS DE TOTES LES ASSIGNATURES PERQUÈ US HO PASSEU BÉ.

PER ANAR-HI HEU DE FER CLIC AQUI: https://SITES.GOOGLE.COM/XTEC.CAT/ACTIVITATS-CONFINAMENT-SANTALO/P%C3%A0GINA-PRINCIPAL

SÍ HI HA ALGUN PROBLEMA M’HO PODEU DIR PER AQUÍ MATEIX.

UNA ABRAÇADA ENORME! US TROBEM A FALTAR! GAUDIU DE LES VACANCES!

7. Arantxa Gonzalez

Hola Farah! Aquesta setmana no hi ha activitats noves perquè és setmana santa i són vacances a l’escola. Però a la página web de l’escola hi ha un apartat on diu Activitats per fer a casa allá trobaràs moltes activitats xules!

1. Arantxa Gonzalez

Hola Farah! Aquesta setmana no hi hauran noves propostes perquè és setmana santa i són vacances a l’escola. Però a la página web de l’escola trobaràs un lloc on diu Activitats per fer a casa. Hi ha moltes activitats xules!

1. Anna

Hola Farah bonica!
      Heu de llegir el document que diu “Dia internacional del llibre” i al final hi ha dos activitats per fer:
      La primera és dibuixar en un full el teu personatge preferit d’un conte.
      La segona activitat és disfressar-te d’un personatge d’un conte i fer-te una foto.

8. Anna

BON DIA NENS I NENES DE PRIMER!!
    US TROBO A FALTAR MOOOOOOOLT!!
    PER A FER LA FEINA DE LA BIBLIOTECA HEU DE LLEGIR EL POWER POINT I FER LES DUES TASQUES QUE HI HA AL FINAL!!
    PETONASSOS A CABASSOS!!

9. Sònia

HOLA ASTRONAUTES!!! ? COM ESTEU?

JO TAMBÉ VULL ESCRIURE I SABER DE VOSALTRES! US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

US FELICITO PERQUÈ VEIG QUE ESTEU TREBALLANT MOLT!!!

UNA ABRAÇADA GEGANT! ?

1. Arantxa Gonzalez

Souleyamane guapo! Jo estic bé a casa preparant activitats per vosaltres! Has vist les activitats per fer a casa que hi ha a la web? I has contestat l’enquesta?

10. Arantxa Gonzalez

Bona tarda! A la web de l’escola trobareu un apartat per contestar unes preguntes amb una imatge amb aquest símbol (?) De color vermell! A veure si ho trobeu i contesteu l’enquesta! Gràcies

1. Arantxa Gonzalez

Souleyamane molt bé! Però és important organitzar-se i fer una mica casa dia. A la web de l’escola trobaràs activitats per fer a casa. Prova de fer algunes i m’expliques com ha anat?

1. Arantxa Gonzalez

Jannate estic molt contenta de veure’t amb tantes ganes de treballar. A qué has jugat? Segur que estàs molt guapa amb el pentinat que t’ha fet mare!

11. Xevi G

Hola Souleymane i Farah! Sóc en Xevi d’Educació Física. Espero que estigueu molt bé, tant vosaltres com la vostra família. Durant aquesta setmana els mestres us deixarem preparades feines. Per veure-les heu de clicar o tocar on diu AQUÍ o al dibuix del llibre.
    Una abraçada molt grossa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *