ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE

L’Estratègia Digital de Centre defineix i concreta les línies d’actuació del centre que fa possible que docents, alumnat i centre assolim la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’Estratègia Digital de Centre comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius.

Descripció de serveis

L’escola disposa d’una pàgina web (https://agora.xtec.cat/ceipssantalo), allotjada dins el servei Nodes del departament d’Educació. Aquesta pàgina recull les novetats i informacions més destacades. Totes les imatges i fotografies estan protegides amb contrasenya.

També disposa de domini propi (@silvestresantalo.cat). Aquest domini incorpora un servei de G-Suite (Google Workspace) amb tots els serveis associats tant per a alumnes com per a docents. Aquests serveis inclouen:

• Correu electrònic gmail
  • Emmagatzematge en el núvol (google drive)
  • EVA (Google classroom)
  • Suite ofimatica amb procesador de textos, full de càlcul i presentacions (docs, sheets i presentacions de google)
  • Calendari online (google calendar)
  • Serveis de geolocalització (google maps, google earth i mymaps)

El centre NO disposa de xarxes socials.