Educació Viària Sisè

L’alumnat de sisè va poder gaudir d’una formació en educació ciclista. El projecte “1bici+” en col•laboració amb ComaCleta oferia als nens i nenes una major habilitat a sobre d’una bicicleta, així com les normes bàsiques per circular amb aquest vehicle per zones urbanes. D’aquesta manera també fem consciència de la necessitat d’una mobilitat que sigui sostenible i respectuosa amb el nostre entorn.

FESTA DEL 100

Fa molt de temps, les classes de 1r i de 2n, van rebre una capsa misteriosa que no es podia obrir fins que no passaren 100 dies d’escola!!!!

Cada dia d’escola que passava s’anava apuntant a una graella i tothom esperava i esperava  el dia 100… fins que un dia….

Ludoteca Cinquè

El trimestre passat, els alumnes de 5è van anar a la ludoteca on van descobrir diversos jocs provinents d’altres països. Ens ho vam passar molt bé!

Setmana Cultural

Aquest any la Setmana Cultural ha estat relacionada amb els Jocs Olímpics.

Aquí tenim un recull de fotos dels alumnes de CM participant de les activitats.

També trobareu un recull de la desfilada dels alumnes.

NOTÍCIA: UN DIA A EL PARC

El 8 de març vam anar d’excursió a Malgrat de Mar amb 3r i 4t

Primer de tot, vam anar amb autocar i després vam esmorzar en una part del parc. Quan vam acabar vam jugar una mica. Després, vam pujar  en un ascensor inclinat i vam veure una torre amb una bandera de Catalunya.
Al final, vam dinar i vam marxar a casa.

VISITA A OSOR

Els nens i nenes de 1r i 2n van anar de visita a Osor. Van conèixer el poble, van anar a visitar un senglar i dos ponis, l’escola, el riu i els ànecs, van fer pa a la fleca d’en Jordi i van jugar molt amb les fulles de la tardor.

Va ser un dia increïble!!

Podeu veure algunes fotos aquí:

CONEIXEM LA TARDOR

Els nens i nenes de 1r i 2n van anar al Pla del Soc a conèixer i investigar la tardor. Podeu veure aquí algunes fotografies.

Sortida de Cicle Superior al BOTGYM

Tots els alumnes de Cicle Superior han gaudit del Botgym de Figueres.

Hem fet diferents activitats, hem pogut fer equilibris sobre una barra fixa, hem pogut conèixer i gaudir de les teles, hem fet una estona de salts en el matalàs elàstic i, finalment, han fet un circuit de “parkour”.

CM caga el Tió

Els nens i nenes de cicle mitjà el dia 18 de desembre vam cagar el tió. Ens va cagar un bon esmorzar i un petit regalet.

DRETS DELS INFANTS

Des de finals de novembre fins a finals del trimestre l’alumnat del Santaló ha treballat els DRETS dels infants amb diferents propostes; jocs, activitats al pati, dinàmiques a l’aula…