SITUACIÓ D’APRENENTATGE: LA SEQUERA

Tenint en compte l’estat d’emergència per sequera que afecta Sant Vicenç i a molts altres indrets del territori, l’alumnat de 1rA i 1rB hem dut a terme una situació d’aprenentatge relacionada amb aquesta temàtica.

Què és la sequera? Quins són els seus impactes? Què està passant en els pantans de Catalunya? Què podem fer per estalviar aigua? Aquestes són algunes de les moltes preguntes que ens hem formulat i que hem donat resposta a través d’aquesta situació d’aprenentatge.

A més a més, cada classe ha gravat un petit vídeo amb indicacions i mesures per poder estalviar aigua a casa. El podeu visualitzar fent clic aquí.

És essencial educar, involucrar i conscienciar el nostre alumnat en la comprensió d’aquesta problemàtica i en la recerca de solucions sostenibles per al benestar del nostre planeta.