Serveis digitals. Pla TAC

L’escola compta amb una dotació de pissarres digitals interactives (PDI) a totes les aules d’Ed. Infantil i Ed. Primària.

Des de les tutories d’Ed. Infantil cada dia treballen amb les PDI: canten el bon dia, miren el temps, reciten poemes i dites, repassen els càrrecs i preparen el dia. Els nens i nenes participen activament de cada espai (podeu veure les activitats als blocs de cada aula)

A Ed. Primària l’ús és molt variat: aplicacions per treballar matemàtiques, medi, música, anglès, per visionar vídeos i pel.lícules relacionades amb els continguts que estem treballant.

A Ed. Primària també es fa recerca d’informació amb portàtils per treballar els projectes de Medi Natural i Medi social, es fan presentacions powerpoint en grup i s’utilitza l’Office com a eina de treball.

Donem un gran valor a la participació de les famílies i l’alumnat en la pàgina web i els blocs i els instem a fer-los particeps en cada article que publiquem.

Els blocs de les especialitats també recullen una petita mostra de tot allò que fem a les aules.

L’escola està elaborant el PLA TAC, que és el projecte que recull les accions en tecnologies digitals que potencia el centre i noves accions futures.