Material escolar. Quota DigiLec. Extraescolars. Vestuari (curs 2023-24)

El consell escolar de centre aprova cada curs els preus del material escolar i dels llibres:

• Material: 91,83 € per alumne i curs. S’aplica un descompte a les famílies amb tres fills o més a l’escola i a les famílies monoparentals.
      • El preu inclou: carpeta, agenda, llibretes, diari d’aprenentatge, fulls, cartolines, coles, tisores, retoladors, pintures…i molts altres materials de plàstica i laboratori.
      • Els alumnes només han de dur a l’escola una motxilla i estoig amb llapis, goma, maquineta i colors de fusta. A partir de 3r s’inclouen els bolígrafs esborrables i un marcador.
      • Es faran pagaments trimestrals de 30,61€.
  • DigiLec: 37€ per alumne i curs (de 1r a 6è d’Ed. Primària)  La quota DigiLec inclou l’ús de llibres de consulta socialitzats a les aules des de 1r a 6è d’Ed. Primària. També s’inclou:
    • a) els llibres del Pla Lector (3 llibres en català, 3 en castellà i en anglès a partir de 3r d’Ed. Primària)
    • b) els alumnes poden disposar d’ordinadors portàtils, chromebooks i tauletes (amb activitats adaptades a cada nivell)
    • c) Aplicació de matemàtiques Innovamat.
    • d) Quaderns de matemàtiques i Càlcul en Anglès. (forma part del projecte Let’s Maths-AICLE)
    • L’escola treballa amb molts altres materials: dossiers elaborats per l’alumnat i/o pels docents, llibretes, diari d’aprenentatge, presentacions digitals i plataformes G-Suite.
    • Llibre d’anglès: 26,70€ només per 1r i 2n d’Ed. Primària.
  • Sortides: El consell escolar aprova les sortides de forma anual. El preu és variable i es paga de forma trimestral, els preus varien i poden anar dels 15€ als 40€ per trimestre. L’alumnat de P5, 2n, 4t i 6è fan colònies i el preu és més alt.
  • Quota de l’AFA: es paguen 40€ per família i curs. L’AFA inverteix la quota en els projectes de l’escola: ambients d’aprenentatge, pissarres digitals, ordinadors, formació del professorat… i organitza i col·labora en les  festes de l’escola: festa de benvinguda, castanyada, nadal, carnestoltes, xocolatades solidàries, festa de final de curs i comiat de 6è. Participar amb l’AFA i pagar la quota beneficia a l’alumnat del centre.

Informació sobre els preus de les quotes: Els preus de la quota DigiLec i llibre d’anglès per 1r  i 2n són pels socis de l’AFA.

Els preus dels no associats són els següents:

1. 1r i 2n: 119,65€, que correspon al llibre d’anglès 33,40€ + 86,25€. L’alumne haurà de portar la seva tauleta segons les indicacions del professorat.
  2. de 3r a 6è: 86,25€. L’alumne haurà de portar el seu portàtil i/o tauleta segons indicacions del professorat.

Els pagaments es fan mitjançant la passarel·la TPV Escola.

Podeu descarregar aquí la llista de material i llibres per cada nivell:

Nivell

que cal que la família adquireixi.

Llibres i Quota DigiLec

5è Ed. Primària
6è Ed. Primària

INFORMACIÓ SOBRE EXTRAESCOLARS:

L’AFA de l’Escola Sot del Camp ha organitzat les extraescolars perquè els infants puguin gaudir d’un temps de lleure i formació amb una gran oferta adaptada a totes les edats i preferences.

Correu de contacte per extraescolars: extraescolarsotdelcamp@gmail.com

EXTRAESCOLARS 2023-24

AIKIDO SENKIKAI AIKIDO SENKIKAI