Hem anat al Museu de Ciències Naturals de Granollers!

Com ja sabreu, el passat dimarts 5 de març, els alumnes de segon vàrem anar al Museu de Ciències Naturals de Granollers.Vam anar en autocar i un cop allà vam esmorzar per agafar forces per fer els sobre insectes que ens esperaven!
El primer taller va ser sobre les formigues i no sabeu com d’interessant va ser! Vam veure diferents tipus de formigues, un formiguer i ens van explicar un conte on vam aprendre com s’organitzen. Fins i tot, alguns de nosaltres vàrem ser protagonistes del conte! Sabíeu que les formigues reines són les úniques que viuen vint anys i que la resta només viuen un any? El millor de tot és que a classe ara tenim una formiga reina que cuidem entre tots i gràcies a la qual veurem com forma la seva pròpia colònia de formigues! La mirem amb lupa cada dia!
Després, vam continuar amb un taller de papallones. En aquest taller vam parlar dels diferents tipus de papallones, de la metamorfosi, vam veure capolls i el més divertit és que vam anar a un laboratori on, amb un microscopi, vàrem poder observar les diferents parts d’una papallona i marietes. Ja sabeu què és una espiritrompa?
L’última part de l’excursió, va ser anar al Parc El Falgar a les Franqueses del Vallès. És un parc maquíssim amb moltes estructures de fusta. Només arribar vàrem dinar tots junts i després vam jugar fins a l’hora de tornar a l’escola.
Va ser una sortida molt, molt divertida!! Cliqueu aquí