TUTORIA, LA CONFIANÇA

El passat divendres 16 d’abril, els alumnes de 6èA vam treballar la confiança a tutoria.
Per començar vam estar parlant del que era la confiança i del que significava per nosaltres confiar en algú. A continuació vam fer un joc per tal de posar en pràctica el concepte. Ens vam posar per parelles, un dels dos anava amb els ulls tapats i l’altre l’havia de guiar per un recorregut que vam fer per l’escola. En acabar s’intercanviaven els papers. Al principi vam passar una mica de por pel fet de no veure res, però a mesura que avançàvem, anàvem agafant més confiança en el company o companya. Un cop acabat el joc, vam compartir a classe el que havíem sentit.
Ens ho vam passar genial i vam riure molt!
Cliqueu aquí per veure les fotos.