Els avions de paper

L’alumnat de 5è A i B hem començat el curs amb moltes ganes. Ens agrada molt fer dinàmiques de cohesió de grup i fer activitats plegats. Els avions de paper és una dinàmica que consisteix en escriure en un paper el nom de la persona i formular unes preguntes relacionades amb els gustos i les aficions personals.

Primer, hem repartit uns fulls de colors i hem escrit el nostre nom i unes preguntes personals. Després d’escriure, hem muntat els avions i els hem llençat a l’aire diverses vegades. Cada nen/a ha agafat un avió (que no és el seu) i ha anat a buscar la persona que li ha tocat per fer-li les preguntes. Finalment, a l’aula cada alumne/a ha presentat davant de tota la classe el company/a que li ha tocat.

Ha sigut una bona manera de conèixer millor els nostres companys i companyes, parlar dels nostres gustos i aficions i fer una estona de conversa junts/es. A més, ens ha agradat molt baixar al pati i fer volar els avions! Aquí podeu veure les fotografies.