VISITA IL·LUSTRADOR

Avui els alumnes i les alumnes de 4t hem rebut la visita d’en Valentí Gubianas, il·lustrador del llibre que hem llegit en el Pla Lector “Un somni dins el mitjó” d’Eulàlia Canal.
Per començar ens ha explicar el procés que es segueix per il·lustrar un llibre, des del moment en què li fan la proposta fins al de la publicació.
A continuació ens ha fet un dibuix del nom de les nostres classes amb pinzells i pintures combinant només els 3 colors primaris. L’ha fet en un moment i li ha quedat espectacular! Hem al·lucinat!
Li hem fet un munt de preguntes i per acabar ens ha signat els nostres llibres un per un.
Ha estat una trobada súper interessant! Ens ha encantat conèixer en Valentí!
Cliqueu aquí per veure les fotos.