COSMOCAIXA

Els alumnes i les alumnes de quart estem treballant com a projecte l’Univers. Estem investigant sobre els planetes, satèl·lits, meteorits…
Per tal de veure de més a prop el que estem fent a l’aula, dijous passat vam anar de visita al Cosmocaixa de Barcelona. Allà vam visitar la sala de l’Univers on vam veure trossos d’autèntics meteorits o planetes i vam experimentar amb la força de gravetat entre altres coses.
A més a més, vam entrar al Planetari on vam veure una pel·lícula molt xula sobre els sistema solar i els planetes.
La visita ens va encantar, tenim ganes d’aprendre moltes coses més sobre aquest tema tan fascinant!
Cliqueu aquí per veure les fotos.