DENIP

El passat divendres vam celebrar el DENIP (Dia escolar de la no violència i la pau) a l’escola.
Tots els cursos vam estar treballant a música les cançons “No dudaría” i “La màgia d’un mag” i les vam estar escoltant diverses vegades al llarg del dia.
A tercer vam fer dues activitats.
Vam començar treballant la cançó “Escolta-ho en el vent”. La vam escoltar vàries vegades, vam completar la seva lletra i vam estar parlant del que ens volia transmetre i de les parts que més ens havien agradat.
A continuació vam fer una manualitat: amb un paper blau vam fer dues mans en les quals vam escriure els nostres missatges de pau. Vam començar fent una mà per equip base que vam anar a penjar a un gran mural de la pau que hem fet a l’escola i després cadascú de nosaltres va fer una individual i les vam penjar al costat de la nostra classe.
Va ser un dia molt maco i que vam gaudir molt.
Aquí teniu les imatges del que vam fer.