CARNESTOLTES

Aquesta setmana hem celebrat el Carnestoltes a l’escola.
Cada dia de la setmana hem hagut de seguir unes consignes que ens va deixar el rei Carnestoltes. Dilluns vam anar a escola amb pijama, el dimarts ens vam fer un pentinat ben divertit, dimecres vam anar amb roba d’estiu i dijous amb sabates i mitjons diferents.
El dijous va ser Dijous Gras i vam esmorzar tots plegats al pati un entrepà de truita o botifarra d’ou.
Per acabar, divendres ens vam vestir amb disfresses ben divertides i vam fer una rua pels voltants de l’escola acompanyats per una batucada.
Ha estat una setmana de molts nervis i diversió on hem gaudit d’allò més!
Cliqueu en els següents enllaços per veure les fotografies de cada consigna i de l’esmorzar de dijous.
CONSIGNA DILLUNS
CONSIGNA DIMARTS