XERRADA MOSSOS

El passat dimarts 30 d’Abril, va venir a l’escola un mosso a fer-nos una xerrada sobre les xarxes socials, l’assetjament escolar i el ciber assetjament escolar,també anomenat bulling o ciber bulling. Ens va explicar moltes coses sobre les diferents xarxes que utilitzem a diari i sobre els videojocs més populars d’avui en dia. També ens va respondre preguntes i ens va donar trucs i consells sobre com navegar en internet de manera segura. Per finalitzar la xerrada, ens va posar diferents vídeos que parlaven de tot el que havíem comentat durant la xerrada. Personalment em va agradar molt fer aquesta xerrada i em va ajudar a ser una mica més conscient. Aquí us deixem les fotos.

Mar Miralles