L’hort de l’escola!

El dimarts, 12 de novembre, ens va visitar a l’escola l’Antonio, l’avi de la Gal·la. Fa molt temps que es dedica al món de la pagesia i ens va ensenyar les diferents feines de l’hort. Primer va preparar la terra amb el compo, perque tingui molts nutrients. Després, l’Antonio ens va explicar com s’ha de plantar els enciams, escaroles, cebes, api, bledes i bròquil. Finalment, vam regar totes les hortalisses. Va ser molt interessant i vam aprendre molt!!!
Mireu que maco ha quedat l’hort i que bé que ho hem fet!! Gràcies Antonio!!! Cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *