CONFIANÇA

Les classes de 6è vam fer una activitat de tutoria per provar la confiança que hi havia entre nosaltres.

Ens vam posar en parelles i un de la parella s’havia de lligar un mocador als ulls per tal de no veure res, després l’altra persona de la parella havia de guiar-lo fins al sorrall.

Després, a la tornada, havíem de fer el mateix amb l’altra persona. Al principi alguns van caure a terra però poc a poc totes les parelles van acabar agafant confiança.

Álvaro Pérez-Porro

FOTOS 6èA

Els alumnes de 6èB, dijous per la tarda vàrem fer activitat sobre la confiança.Es tractava de tapar els ulls a un company amb un mocador negre i guiar-lo per tota la escola, el recorregut era de la classe al pati i del pati a la classe.

Durant el camí, només el podíem guiar amb la veu, sense tocar-lo.Després de la activitat vàrem aprendre, que podem confiar en companys que no ens ho pensàvem. Poder confiar en els altres i que confiïn en tu, és molt important.

Martí

FOTOS 6èB