SEGONA SETMANA

Aquesta setmana, hem començat a treballar petites coses.
I molts ja van aprenent les noves rutines escolars,..
Cada dia ens és més fàcil estar a l’escola, el tema del menjador encara ens costa força, però poc a poc anirem agafant el ritme.
Un dia va arribar una caixa màgica, a dins hi havia el Porki, la Luba, els monstres de colors, i un conte amb el seu retol. És un conte per treballar les emocions que senten per començar un nou curs, amb una escola, molt gran, amb nens i nenes també molt grans.
Aquestes emocions les poden representar mitjançant contes. Aquest conte que hem treballat i continuarem fent-ho és el Monstre de Colors va l’escola. Aquesta activitat de la caixa màgica succeirà durant el curs diverses vegades.
També una de les activitats que fem per treballar el gust per la lectura, es diu contes a dojo. I aquí hem explicat un altre conte sobre aquesta temàtica. El gat Splat.
En una altra estona vam anar a fer psico i també vam fer una petita excursió per conÈixer l’escola, els gegants, la Rosa (conserge) que te les claus de tota l’escola, …
Hem fet dues files a la classe una de llops i una de porquets (per anar al pati i per anar per l’escola), també hem decorat la rotllana amb les nostres mans per poder seure a la rotllana de forma endreçada amb els coixins.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *