El Porki i ka Luba ens porten un regal

Durant aquests dies han passat moltes coses!!!
El Porki i la Luba ens ha portat un regal, un iman per la nevera!!! També hem vist diferents versions del conte dels tres porquets i cançons relacionades amb el nostre conte.
Hem fet l’hora del conte i hem explicat un conte molt divertit: LA MAMA VA L’ESCOLA, no us vull fer spoiler, però ens va semblar divertit, el podeu comprar o anar a la biblioteca. És molt important, saber agafar un llibre, tractar-ho amb cura i respecte, mirar-lo amb calma i deteniment, això és el que treballarem cada setmana, espero que vosaltres també ho feu a casa.

Hem parlat en petit grup, treballant la conversa i les seves regles socials, hem treballat vocabulari i fins i tot hem fet jocs d’escolta. Us animo a parlar molt amb ells i treballar aquestes normes, el saber esperar, el saber escoltar,…

També hem fet psico amb l’Alba i com cada dia hem jugat a racons.
Tenim dues noticies són una mica tristes, en Jordi demà serà el seu últim dia a l’escola i la Laura Moreno també serà el seu ultim dia ajudant-nos a la classe, ja que farà de tutora de P5B, ens han desdoblat el P5!! això és bo, perque ara seran poquets, i fa dos dies que tenim a l’Alba, que ens ajuda cada dia una estona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *