Carnaval, carnaval

Els infants d’I3 han experimentat, per primera vegada, la disbauxa del carnestoltes a l’escola.

Des del  pregó del Rei Carnestoltes el passat 2 de febrer i passant per les ordres bojes al llarg de la setmana, divendres vam posar punt i final a la festa amb la divertida rua de carnaval, en la que anàvem disfressats de peces de puzzle i d’allò més ben acompanyats de totes les famílies.

Com que per carnaval tot s’hi val, hem anat a l’escola en pijama, amb pentinats divertits, amb una sabata de cada color i ben elegants. Per a tots els nens i nenes, sens dubte, una experiència nova que han viscut amb intensitat i han superat amb èxit.

Aquí us en deixem algunes imatges, per tal que en gaudiu tant com ho hem fet nosaltres, a les aules,  al llarg de tots aquests dies.