Manifest 8 de març

En el Dia Internacional de la Dona l’Escola Sot del Camp s’ha unit com a comunitat educativa per llegir un manifest que ha de fer reflexionar a la societat.

A les aules les nenes i els nens  han fet activitats diverses: debats, visionat de vídeos, dinàmiques de grup amb l’objectiu de despertar l’esperit crític i la reflexió davant de la reivindicació dels drets de la dona i la igualtat.

Sororitat. Igualtat. Revolució. Oportunitats. Lluita. Drets. Aquestes són les nostres paraules!!!

8 de març. Manifest del Sot del Camp

Les dones no tenim por. Sempre hem estat valentes per protegir, per estimar, per compartir…ho donem tot.

A l’escola, a casa, al carrer, a la feina i a la societat volem IGUALTAT.

El feminisme i la sororitat han de ser el motor de canvi de la societat.

Coeducar és vetllar per la igualtat d’oportunitat i la llibertat individual.

Per aconseguir la igualtat cal la participació de dones i homes, de nenes i nen. És responsabilitat de tothom.

El progrés d’una comunitat està en el grau de llibertat a què hagin arribat les dones.

Les dones som les veritables arquitectes de la societat.

Les dones som moviment, som revolució i som entesa….protegim-nos, cuidem-nos i sanem-nos.