AQUÍ TENIU LES PROPOSTES PER AQUESTA SETMANA: Del 18 al 22 de Maig
Aquesta setmana us proposem que descobriu un dels artistes catalans més coneguts arreu del món, en JOAN MIRÓ. Va treballar diferents tècniques: pintura, escultura, ceràmica i gravat. Les activitats proposades giren entorn a aquest artista.
- DESCOBERTA D’UN MATEIX
- JOC I MOVIMENT
- Els colors que Miró sempre pintava eren: el vermell, el groc, el blau, el verd i el negre. Busqueu globus d’aquests colors i gaudiu amb els jocs que us proposem …
JOCS AMB GLOBUS https://www.youtube.com/watch?v=7UyNVUYVvx0
- DESCOBERTA DE L’ENTORN
- INVESTIGACIÓ
- UN PINTOR: JOAN MIRÓ
- La petita història de la seva vida https://www.youtube.com/watch?v=eBtswhY_NYM (en castellà)
- Us animem a buscar més informació sobre la vida i l’obra d’en Joan Miró.
- Mireu a la pàgina web de la Fundació Joan Miró de Barcelona
https://www.fmirobcn.org/ca/col-leccio/cataleg-obres/destacades
- COMUNICACIÓ I LLENGUATGES
- LLENGUA
- ESCRIVIM EL NOM DE “MIRÓ”. Et proposem que facis les lletres de Miró a partir de materials que tinguis per casa: colors, menjar, gots, joguines… Tal i com vau fer la setmana passada amb els números.
- MATES
- VEIG, VEIG – A Miró li agradaven molt les estrelles, els sols vermells i les llunes, entre d’altres elements. Mireu el que li agradava més pintar!!!
A veure si ets capaç de trobar-los en les següents obres. Estàs preparat/a??? Doncs, Clica aquí.
- LA GEOMETRIA A L’OBRA DE JOAN MIRÓ. Busca cercles, triangles, i altres formes geomètriques en les diferents obres… Està ple! https://www.youtube.com/watch?v=xUGExlM48G0
- ARTÍSTIC
- PLASTILINA CASOLANA – Us proposem fer plastilina casolana amb aquestes receptes:
Després podeu crear els elements de MIRÓ (sol, estrella, lluna…) i pintar-los! O bé, fer una escultura on podeu afegir d’altres elements!
- FES UN DIBUIX A L’ESTIL DE JOAN MIRÓ – Amb el material que desitgis: pintures, ceres, aquarel.les, llapis de colors,…..
AUTORETRAT – A en Joan Miró li agradava molt dibuixar-se a si mateix. Recordeu el dibuix que nosaltres fèiem a classe? (el “SÓC JO”), us animem a fer el mateix!
ANIMEU-VOS A FER-NOS UN RETORN AL NOSTRE CORREU ELECTRÒNIC DE
P3: SafaSantaColomaP3@gmail.com
.- FINS LA SETMANA VINENT NENS I NENES ESPEREM QUE GAUDIU MOLTÍSSIM, UNA FORTA ABRAÇADA.US HI ESPEREM!!




