Atletisme i Judo 6è

El dia 5 de desembre els alumnes de 6è van fer una sortida a les instal·lacions esportives del congost per practicar dues activitats esportives; l’atletisme i el judo.

Aquestes activitats estan organitzades per l’Ajuntament de Manresa dins del paquet d’esports a la carta.

Es va començar la sortida a les 9 del matí des de l’escola. Després d’uns 45 minuts de caminada, es va arribar al pavelló vell del congost on es van distribuir els grups. Mentre un grup anava cap a les pistes d’atletisme, l’altre es va quedar al pavelló a fer judo.

Després d’una hora intensa de salts, curses i llançaments, el grup d’atletisme es va dirigir cap al pavelló per passar el relleu al grup que havia estat practicant judo. Aquest últim va marxar cap a les pistes per continuar amb l’atletisme. A les 12 en punt, i després d’una bona caminada i dues hores d’exercici intens, els alumnes van aturar-se per menjar un esperat esmorzar i esperar l’autobús per anar cap l’escola de retorn. Cal destacar que el transport de tornada està finançat pel Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Cliqueu damunt de la imatge per veure totes les fotografies.