Cros Escolar de Manresa

El diumenge, dia 2 de desembre, a la zona esportiva del congost, es va celebrar el cros escolar ciutat de Manresa. Com cada any, el Consell Esportiu del Bages, juntament amb l’ajuntament de Manresa organitza aquesta cursa per tots els escolars de la comarca. Els alumnes de les escoles manresanes estan convidats sense haver de pagar inscripció.

Des de l’escola Serra i Húnter van participar-hi els següents corredors:

Yahya Ofkir Akhazzan, Dunia El Boghdaddi, Salman Ben Said Benieich, Nizar El Boghdaddi, Imane El Gharrafi, Houda Ofkir Akhazzan, Youssef  Soussi Ksiri, Ibrahima Diogo               Diallo, Mihail Bilivov Bilivov, Gabriel Carrillo Panadero, Zaid El Jajjami, Omnia  El Kharraz Boulaich, Iker Samper Garcia, Lhoussaine Oumatou Ouhda, Yousef Oumatou Ouhda, Noureddine Harraqui, Laura Pazos Grabauskaite, Fatin El Gharrafi, Aleix Carrillo.

Tots aquest nens in nenes van passar una jornada matinal molt gratificant. Van tenir la oportunitat de defensar els colors de l’escola, compartir la cohesió de l’equip, mesurar les seves forces amb altres escolars de la comarca i acabar el dia amb un bon esmorzar i un record de l’esdeveniment esportiu.

Si cliqueu damunt de la imatge podreu veure com de bé ens ho vam passar.