Beisbol i Rugbi 5è

El dia 29 de novembre els alumnes de 5è van realitzar una sortida a la zona esportiva del congost. Una sortida que havia estat cancel·lada anteriorment per les pluges. Gràcies a les activitats d’Esport a la carta, organitzades per l’Ajuntament de Manresa, els nens i nenes de 5è van poder participar en activitats de beisbol i rugbi. Aquests dos esports, considerats minoritaris en la nostra cultura, van enriquir les habilitats dels nostres alumnes i els van proporcionar un experiència molt interessant.

La sortida va començar a les 9 del matí i els alumnes van baixar caminant pel passeig del riu fins als camps de rugbi i beisbol, situats a les instal·lacions esportives del congost. A les 10 del matí  estava previst començar les activitats, però per un petit malentès només els alumnes de beisbol van poder començar a temps. Finalment tot es va solucionar i mentre un grup de 5è estava fent l’activitat de rugbi, l’altre practicava la de beisbol. Poc després de les 11 es van intercanviar els grups i així els dos 5ès van poder prendre part en els dos esports.

Després d’un merescut esmorzar l’autobús ens va venir a recollir per deixar-nos al centre a la una. Cal destacar que el transport de tornada està finançat pel Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Cliqueu damunt de la imatge per veure totes les fotografies.