SORTIDA A LLEIDA

El dia 9 de març els i les alumnes de la classe dels grans de Sarroca de Lleida vam fer una sortida a Lleida, juntament amb la resta d’escoles de la ZER l’Eral.

Primer, vam anar a Caixa Fòrum a veure l’exposició de lApol·lo 11. A tots i totes ens va agrada molt, vam aprendre i veure moltes coses noves.

A continuació, vam esmorza a la plaça Sant Joan i després vam anar a l‘auditori Enric Granados a veure una actuació de música sud americana titulada Percussió Llatina. Ritmes d’anada i tornada. Ens van tocar diferents cançons de diferents llocs de sud Amèrica. També ens van explicar una història molt interessant d’uns esclaus, que eren els habitats d’Àfrica que els van portar a Amèrica del Sud a fer d’esclaus i els hi van prohibir els seus instruments i la seva música. Tot i així, mai no van perdre del tot els seus orígens.

Nosaltres ens ho vam passar molt bé, va ser molt divertit. Us recomanem que hi aneu. Us ho passareu molt bé. Adéu!!!

Vinyet (5è) i Aina (4t)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *