Salut

• Esmorzars i aniversaris:
  • Els nens/es han de venir esmorzats de casa. Els d’educació infantil han de portar poca cosa per esmorzar a l’escola, l’objectiu és el treball d’hàbits (seure bé, no aixecar-se de la cadira, parar taula i recollir, etc.).

A l’escola només es pot portar; ENTREPANS, FRUITA DOLÇA i FRUITS SECS.

Els dimecres és el dia de la fruita dolça.

Si es vol celebrar un aniversari es pot portar coca amb xocolata o entrepans i avisar abans per tal de notificar-ho a les famílies. No porteu llaminadures.

• Medicaments:

Si un nen/a està malalt no ha de venir a l’escola. En cas d’assistència realitzarà totes les activitats, inclòs el pati i l’educació física.

No es poden donar medicaments a l’escola. En cas de malaltia de llarga durada s’administrarà amb la fotocòpia de la recepta mèdica i omplint el full d’autorització de medicaments. No es donarà cap medicament sense aquests documents, com tampoc aquells medicaments que requereixin uns coneixements específics per administrar-los.