Consell Escolar

MEMBRES DEL CONSELL ESCOLAR- ESCOLA LA ROCA: Isabel Vidal (directora), Mercé Farrús (representant mestres), Isabel Vila  (representant Ajuntament), Villi Fernández (representant AFA)

ACORDS 1r CONSELL ESCOLAR (24/11/2023)
  1. S’aprova l’acta de la sessió anterior per unanimitat de tots els assistents.
  2. S’aprova la renovació dels membres del consell entrant a formar part la Villi Fernández
  3. S’aprova el Pla Anual (PEZ) elaborat amb la ZER
  4. S’aproven totes les activitats d’escola i la sortida d’escola a Lleida per Nadal
  5. S’aprova el canvi de matí a tarda del festival de Nadal
ACORDS 2n CONSELL ESCOLAR (23/02/2024)
  1.  S’aprova l’acta de la sessió anterior per unanimitat de tots els assistents.
  2. S’aprova l’exercici econòmic 2023
  3. S’aprova el pressupost per a l’any 2024
  4. S’aproven els comptes dels diners de l’alumnat
  5. S’nforma que l’actual directora presenta projecte de direcció per 4 cursos i es crearà una comissió avaluadora.
  6. S’aproven les activitats programades pel que queda de curs.
  7. S’aprova l’activitat de la venda de flors de primavera.
  8. S’informa de l’arribada de tot el material de robòtica, en cas necessari, s’aprova comunicar-ho a l’AFA per adquirir algun dispositiu (tauleta) més.
ACORDS 3r CONSELL ESCOLAR
  1. S’aprova l