Robòtica a l’escola.

Ja fa uns anys que la robòtica va entrar a la nostra escola amb les BEE-BOTS. Ara el departament ens ha facilitat un lot de materials per seguir avançant amb l’STEAM. La robòtica és un ensenyament multidisciplinar en el que entren en joc àrees com les matemàtiques, la tecnologia i les ciències. A la vegada contribueix al desenvolupament del pensament lògic i potencia l’autonomia personal i l’autoorganització dels infants, la capacitat d’anàlisi, la imaginació, el llenguatge, les habilitats socials, el treball en equip, la creativitat i la resolució de problemes. Del lot que ens va fer arribar la passada setmana el departament, els petits hem començat a treballar amb les TALE-BOT i els més grans amb LEGO SPIKE PRIME. Tenim molta feina i moltes ganes de fer-ne!

CLICA la imatge on estem tots, el Pep ens explica alguna cosa que ha descobert.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *