Així comença un dia a la nostra escola!

Vols veure com són les entrades dels nens i nenes d’infantil i primària a l’escola?

Així comença un dia per l’alumnat d’infantil: els nens i nenes arriben a l’aula amb les seves famílies, qui els acompanyen fins a dins i s’acomiaden tranquil·lament. Allà els reben les mestres i comencen a preparar-se per un nou dia: deixen les seves pertinences, es posen calçat còmode i, seguidament, es troben a la rotllana.

Els nens i nenes de primària entren a l’escola per el hall i van a les seves aules, on els esperen les mestres. Deixen les seves pertinences a fora i agafen el material que necessiten per començar. Els de PC també es posen calçat còmode.