Estones de pati

El pati de la nostra escola és petit però acollidor, té una part de pista amb cistella i porteria, un rocòdrom (actualment no està en funcionament), una zona de pedres, un sorral, gronxador, torre amb tobogan i rampa, etc.

A més, a les estones de pati hi ha diversos tallers voluntaris als que tot l’alumnat hi pot participar:

• Dilluns: ioga
  • Dimarts: massatges
  • Divendres: ball/música

La biblioteca de l’escola és un espai que també està obert a les estones del pati, és el nostre BIBLIOPATI: dilluns i divendres hi poden anar a jugar a jocs de taula i dimarts, dimecres i dijous, per fer lectura.