Els nostres projectes eTwinning

Aquest curs els projectes eTwinning que estem treballant giren al voltant del tema del BENESTAR, centrant-nos sobretot en el benestar emocional d’un mateix i com a grup. Fem moltes activitats en català i moltes altres en llengua anglesa, ja que les fem conjuntament amb països com Eslovàquia, Grècia, Irlanda, Itàlia o Polònia.

Al desembre vam enviar per correu postal una carta a cada escola, i fa unes setmanes vam rebre la resposta de les escoles de Polònia i Itàlia.

A més de reflexionar sobre el benestar emocional i quines accions podem fer per fomentar-lo, estem aprenent sobre altres països, la seva cultura i tradicions, les seves escoles, etc.

Us convidem a mirar el vídeo-resum de les activitats d’aquest curs.