Hort. Projecte Slow food

A continuació us deixem un petit vídeo resum del què hem fet a l’hort des de principi de curs fins ara.

La nostra escola, està desenvolupant un dels projectes del Slow Food Educa:  L’Arca del Gust va a l’Escola amb l’escarola perruqueta”. Es pretén revaloritzar aquesta escarola arrelada al Garraf i al Penedès, als conreus i a la cuina local, ja que es tracta de l’espècie amb què tradicionalment es preparava el xató pel seu gust dolç i gens amargant.

L’alumnat de l’escola Sant Sebastià de Nulles té com a objectiu salvar l’escarola perruqueta i, per això, l’ha plantat i cuidat però no hem arribat a collir-la. Gràcies a un pagès del poble que també en correa l’hem pogut degustar. I ho hem fet amb un cuiner de proximitat d’un restaurant amb etiqueta Slow Food. En aquest cas és en Xavier Fabra Fernández, xef del Restaurant Quintaforca de Nulles.