3r- XXI TROBADA DE CANT CORAL

Avui dimecres 13 de març l’alumnat de 3r ha gaudit de la XXI Trobada de Corals de la nostra zona.

La trobada d’aquest any s’ha anomenat “Receptes per la felicitat” i hem entrat a la cuina d’en Pipo i la Pipa, els nostres presentadors, que mica en mica han cuinat receptes amb les cançons interpretades per totes les escoles participants. L’acta ha començat amb la cançó “Felicitat”, on tot l’alumnat havia inventat la lletra.

Quan ens ha tocat a nosaltres hem cantat dues cançons “Emocions i sentiments” de Dani Coma i “Ella no sap” de la Dàmaris Gelabert. Enhorabona a totes i tots, sou uns artistes!

Properament el CRP SelvaI penjarà les fotos i vídeos de l’espectacle.

A la tarda hem gaudit de l’espectacle d’en Xevi Lozano que ens ha sorprès fent música amb tubs, escales, cons, balles, una roda d’una cadira de rodes,… Un espectacle molt interessant!