FIL MUSICAL DESEMBRE

Ja hem entrat al mes de desembre i aquests dies el fil musical hi sona música dels anys 50. Concretament escoltem el Rock Around the Clock que és una cançó de rock and roll popularitzada i adaptada al rock and Roll per Bill Haley & His Comets. Encara que no va ser el primer èxit de la música rock ni el primer disc enregistrat per Bill Haley va esdevenir la cançó emblemàtica de la música rock.

També escoltem la banda sonora de la pel.lícula Cantant sota la pluja (títol original en anglès Singin’ in the Rain) que és un clàssic cinematogràfic del gènere de la comèdia musical estrenada als Estats Units el 27 de març de 1952.