EL MEU INVENT ESCOLAR – CULTURA DIGITAL

Els alumnes de 3r han finalitzat el projecte de Cultura Digital “El meu invent escolar”, una proposta que combina creativitat, tecnologia i resolució de problemes quotidians.

A través del material LEGO Spike Essential, els nens i nenes han començat un treball previ de creació d’invents relacionats amb diferents espais de l’escola, com el pati, la biblioteca, les escales o els passadissos. Mitjançant activitats pautades, han observat necessitats o dificultats del dia a dia i han pensat possibles solucions innovadores.

Amb les peces de construcció i els petits mecanismes programables de LEGO Spike Essential, els alumnes han pogut dissenyar i construir primers prototips, posant en pràctica habilitats de treball en equip, pensament creatiu i iniciació a la programació. Des d’un ventilador, joguines pel pati, robots que reparteixen el menjar, ajudants per fer els deures… molts invents originals i necessaris. Molt bona feina!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>