VINCENT VAN GOGH A SEGON
04/06/25Els i les alumnes de segon estem treballant en Vincent van Gogh.
Primer de tot vàrem descobrir moltes coses que no sabíem, com ara que li agradava molt pintar a l’aire lliure, fer autoretrats i que tenia una mica de mal caràcter. Nosaltres vàrem pintar el… Llegeix més»







